Nobeli Business Support söker Löneadministratör

Vill du jobba med lön i en utvecklande miljö? En av våra medarbetare har fått möjligheten att ta klivet in i en roll som Lönekoordinator, därför behöver vi nu förstärka vårt team i Karlskoga med en Löneadministratör. Inom affärsområdet Lön och personal Karlskoga levererar vi lön till 23 olika kunder och hanterar ca. 7500 löner varje månad, så det finns gott om utvecklingsmöjligheter.

Övergripande arbetsuppgifter

Hos oss på Nobeli får du möjlighet att jobba i team tillsammans med andra skickliga medarbetare som drivs av att ge bästa servicen till våra kunder. Som löneadministratör kommer du att arbeta med alla delar inom löneprocessen och du kommer ingå i ett av kundteamen där ni tillsammans ansvarar för hela löneleveransen till kund. I detta arbete ingår även att ta fram och utveckla administrativa riktlinjer och rutiner för de olika delarna i löneprocessen.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom löneadministration samt erfarenhet från att arbeta med lönesystem och tidsystem. Då en stor del av arbetet innebär kundkontakt ser vi att du har god samarbetsförmåga, är serviceinriktad och flexibel. Du är en god administratör, tycker om ordning och reda samt är van att tolka lagar och kollektivavtal.

Du är engagerad och arbetar strukturerat på ett effektivt sätt. Då en stor del av arbetet sker i interaktion med andra har du en mycket god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt, på såväl svenska som engelska.

Vi erbjuder utvecklande uppdrag i nära relation med kollegor, kunder och våra leverantörer. Vi prioriterar kompetensutveckling och erbjuder stöd och resurser för att utvecklas i yrkesrollen.

Placeringsort

Karlskoga

För mer information om tjänsten kontakta

Inger Sandin, Avdelningschef Lön och personal, 073-861 1445

Linda Neander, HR-ansvarig, 073-861 1424

Ansökan skickar du i form av CV till personal@nobeli.se senast 191130

Urval kommer ske löpande.