Vill du jobba med lön i en utvecklande miljö? Vi behöver förstärka vårt team i Karlskoga och söker därför en löneadministratör till ett av våra kundteam inom avdelningen Lön och personal.
Som löneadministratör kommer du att arbeta med alla delar inom löneprocessen. Du kommer ingå i ett kundteam där ni tillsammans ansvarar för lönelevarens till kund. I detta arbete ingår även att ta fram och utveckla administrativa riktlinjer och rutiner för de olika delarna i löneprocessen.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom löneadministration samt erfarenhet från att arbeta med lönesystem och tidsystem. Då en stor del av arbetet innebär kundkontakt ser vi att du har god samarbetsförmåga, är serviceinriktad och flexibel. Du är en god administratör, tycker om ordning och reda samt är van att tolka lagar och kollektivavtal.
Du är engagerad och arbetar strukturerat på ett effektivt sätt. Då en stor del av arbetet sker i interaktion med andra har du en mycket god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt, på såväl svenska som engelska.
Vi erbjuder utvecklande uppdrag i nära relation med kollegor, kunder och våra leverantörer. Vi prioriterar kompetensutveckling och erbjuder stöd och resurser för att utvecklas i yrkesrollen.
Karlskoga
För mer information om tjänsten kontakta
Inger Sandin, Avdelningschef Lön och personal, 073-861 1445
Linda Neander, HR-ansvarig, 073-861 1424
Ansökan skickar du i form av CV till personal@nobeli.se senast 191020
Urval sker löpande.
Nobeli Business Support utvecklar och säljer business supporttjänster inom områden såsom Lön och personal, Säkerhet och Dokumenthantering. Företaget har ca. 140 anställda med en omsättning på ca 170 miljoner och finns i Karlskoga, Örebro, Linköping och Huskvarna.